Svl

@svll
8/10
·484 syf.··
Beğendi
·
2020 8. kitabı
Uzun zamandır sırada bekleyen bir kitaptı...Zülfü Livaneli deyince bir duraksarım nedense diline karşı önyargılarım var. Ancak kolay okunabilir bir kitap.Hikaye ilk başlarda beni pek içine çekmedi “Kardeşimin Hikayesi” kitabındaki gibi bir olay, bir acı var o birazdan anlatılacak tarzındaydı ki öyle de oldu. Savaş yılları kitaplarda daha çok ilgimi çeker; çünkü duygusuz bilgiler beni cezbetmiyor bazen! Fakat karakterler hep havada kalıyor evet birileri var : roman boyunca var olan, arada sırada var olan,... ama yeteri kadar hâkim değildim karakterlere..Ama devlet, iktidar, güç, adaletle ilgili güzel cümleler var!!!
1000Kitap
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2015164,2bin okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.