Neval

@Nvlymz
1/10
·240 syf.··
2020 8. kitabı
Turgay Güler lütfen kitap yazma. Kendimi gazete okuyormuşum gibi hissettim. Tamam fantastik kitap ama edebi anlamda çöp. Kısa kısa Nihat Hatipoğlu tarzı cümleler: yapıyordu, esiyordu vs. Hiç beğenmedim ve üçlemenin geri kalanını asla okumıcam. Sıradışı tarihe devamke...ama yazarlığı bırak yapma Kimseye tavsiye etmiyorum
MehdixTurgay Güler · Hayat Yayınları · 20131,040 okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.