Neval

Neval
@Nvlymz
1/10
·240 syf.··
2020 8. kitabı
Turgay Güler lütfen kitap yazma. Kendimi gazete okuyormuşum gibi hissettim. Tamam fantastik kitap ama edebi anlamda çöp. Kısa kısa Nihat Hatipoğlu tarzı cümleler: yapıyordu, esiyordu vs. Hiç beğenmedim ve üçlemenin geri kalanını asla okumıcam. Sıradışı tarihe devamke...ama yazarlığı bırak yapma Kimseye tavsiye etmiyorum
MehdixTurgay Güler · Hayat Yayınları · 20131,040 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Neval

, bir kitap okudu
1/10
·240 syf.··
2020 8. kitabı
Turgay Güler
7.3/10 · 1.040 okunma
Es ist in Ordnung
Puan vermedi·304 syf.··
2020 6. kitabı
Yani idare eder. Videolari izlediyseniz kitap biraz gereksiz kaliyor bence. Videolardan cok Alinghi ve tekrarlama var. Ama güzel konulara deyinmis. Sorry for my turkish
Şeytan Şok!Osman Sungur Yeken · Nesil Genç · 2016418 okunma