Puan vermedi·480 syf.··
2020 115. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 29 Aralık 2020 18:35
Eskiden Canan Tan romanları bana reklam arası gibi gelirdi öyle kafamı dağıtıp beni birer günlük mini gezilere çıkartırdı.Mesleki anlamda da edebiyatla yakından ilgili olunca; okumayı bırakmıştım açıkcası.Belki sekiz dokuz yıldır okumuyordum keşke de öyle devam etseydim.Emeğine saygım sonsuz olmakla birlikte; bu eser üstünkörü yazılan bir ev ödevi gibi olmuş.Karakterler derinlikten yoksun,kurgu basit, konu tam bir klişe ne bileyim Piraye'nin filan yazarısın sen niye bu kadar özensiz bir kitapla çıktın karşımıza?Bülent'in keskin değişimi filan o kadar gerçeklikten uzak ki.Gezi yazısını andıran bölümleri hiç saymıyorum bile.Bir an önce bitsin istedim.Sonu da bir o kadar anlamsızdı.Sonuç beğenmedim.Üzgünüm...
İz (Cep Boy)Canan Tan · Altın Kitaplar · 201311,6bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.