İzmir'den İstanbula seyahat eden Pervin adındaki bir genç kızın hayatını bir kesit olarak sunan yazar o dönemi her yönüyle karakter analizlerinden yola çıkarak okuyucunun gözlerinin önüne sererek farklı bir roman oluşturmuştur...Kızımızın kendine uygun birisini bulamaması konusundan hareketle psikolojik bir bakış açısıyla karakterin aşk, evlilik hakkında düşüncelerini bize aktarmıştır...Keyifli okumalar dilerim...:)