Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 30 Aralık 2020 08:33 Tam bir hayal kırıklığı, içerisinde geçen çokça argo kelimeler ve basit hayat yaşantısını anlatan bir kitap. Bu kadar güzel eser varken bunu okumak sadece zaman kaybı olduğunu düşündüm, Okuduğum en kötü kitap bile diyebilirim..