Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 07 Ocak 2021 10:17 Yazarın okuduğum ilk kitabı, fazla öznel bir anlatım olmuş naçizane fikrim. Özellikle kahramanın geçmişteki duygu ve düşüncelerini kendi hayal ve duygu dünyasına göre kaleme almış olması beni rahatsız etti okurken. Ayrıca yazarın henüz törpülemedeği bir egosu olduğu hissine kapıldım, isimsiz olarak başka yazarlarımızı taşlarken diğer taraftan da adeta yazmakta olduğu kitapların reklam yerleştirmesi var gibi. Bir kitabını daha okuyup kendime ikinci bir şans vereceğim. Ama üçüncü bir kitabını alacağımı düşünmüyorum.