Puan vermedi·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Aralık 2020 19:06 Bu kitabı okuyan kişilerin tavsiyesi üzerine okudum. Sürükleyici bir kitap ama ben pek sevemedim aşırı romantik buldum. Bir üniversite öğrencisinin üç kızla olan ilişkisini işlemiş.aşırı romantiği seven kişiler okuyabilir.