·424 syf.····Okunma: 02 Eylül 2016 00:00 Kitabın arka kapağında yazılı olan "..........ne mutlak dindarlığa, ne de mutlak akılcılığa dahil olmak isteyenler için bir başka yaklaşım, yeni bir varoluş şekli yok mu acaba? Bir üçüncü yol mesela? Kimbilir? cümlelerini okuduktan sonra , işte beni anlatıyor, kesinlikle almam lazım bu kitabı dedim ve aldım. Okuduktan sonra, yazarla, kitabın akışıyla ve sonuyla ilgili bazı izlenimlerim oldu.. Öncelikle söylemek isterim ki Elif Şafak'ın kitaplarını nedense daha önce hiç okumamıştım. Bu romanla beraber, yazım tarzının akıcı ama hikayesinin kopukluklarla dolu olduğunu gördüm. Örneğin; Mona, Havva'nın 3 kızından biri ama rolü nerede bitti, hikayenin neresinde kaldı anlamadım. Sanki bir yerlerde unutuldu.İkinci olarak, kitabın akışında Perinin bugünkü yaşamı ve gençlik yaşamı arasında mekik dokunması hoşuma gitti. Son olarak, kitabın sonu benim için tam bir hayal kırıklığıydı. Yeni bir varoluş şekli arayan yazarın, Peri'yi en son taşıdığı nokta bana göre çok sığdı.