Puan vermedi·416 syf.····Okunma: 30 Aralık 2020 21:18 Serinin dördüncü kitabı üzerinden genel bir yorum yapacağım.
Konu, annesi ve babası ölmüş bir kızın,11 yaşındayken, evlatlık verilmesiyle hayatının Green Gables'ta başlaması.
Kızımızın adı Anne Shirley. Kızıl saçlı, çilli ve zayıf bir kız. Kızıl saçı ve çilleri bütün kitaplarda okuyacaksınız, Anne bunlara biraz takıntılı :)
Kitaplar pembe diziler gibi çok çiçekli böcekli. Aslında güzel ama ben daha iyi kitapların var olduğunu düşünüyorum. İlk üç kitap gayet akıcıydı ve konu sizi içine çekiyordu ama dördüncü kitap çok durgundu ve sık sık 'bence olmasa daha iyi olurdu' dedim. Her ne kadar konu devam niteliğinde olsa da çok da gerekli değilmiş :/