·344 syf.····Okunma: 08 Eylül 2016 03:14 Nihayet kitap bitti.Kitap benim icin garip duygularla gecti.Kadın karakteri gercekten iyi betimlemis yazar.Okudugum ilk kitabi ama sizi depresyonun dibine cekiyor.Fakat kitabin son kisimlari tam olaylar cozulecek,sirlar ortaya cikacak diye bekledim ama beni tatmin etmedi tam olarak.Yarim kalmisti bana göre ve cevaplanmayan sorular var kafamda.Okuayacak olanlara keyifli okumalar :)