·84 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Aralık 2020 23:28 Şair yalnızlığı konu aldığı şiirlerinde her şiirinde anlam ve güzellik var. Nakış gibi işlemiş her dizesini. Kapak tasarımı fevkalade güzel, sade ve şık olmuş. Kendisini tebrik ederim. İlk kitabı Aşkın Yolunda Hüzünle Çarpışmak'ta da aynı hissiyatı vermişti ve yazın kalitesini üstüne koyarak devam ettiğini görmüş oldum. Kendisine başarılar dilerim ve nice eserleri biz okurlarla buluşturması dileğiyle.. Herkese tavsiye ederim şiir kitaplarını.