yorummorum
@yorummorum
Takip Et
Ayıp
Yeni bir okur olduğum için yorum yapmam ve mesaj göndermem kapalı. Bu okur ırkçılığına girer. Yeni okurlar da insandır. 3.sınıf okur muamelesi göstermezsiniz bana. Saksı değilim ben
1000Kitap
7 beğeni
·
1 alıntı
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap