Yeni bir okur olduğum için mesaj atmam ve yorum atmam kapalı. O yüzden iletileri ve profillerinizi etiketleyip soru sormak durumunda kalıyorum. Yorumlama özelliği gelince iletilerinize de yorum atacağım. Anlayışınız için teşekkürler
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
#98396668Seda acı ancak bir amaca dönüştürüldüğünde değerli olabilir. Buna logoterapi denir. Okumadıysanız İnsanın Anlam Arayışı kitabını okumanızı tavsiye ederim