·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Aralık 2020 01:55 Kitabın kahramanı Viyanalıların “seçkin tabaka” diye isimlendirdiği sınıftan 36 yaşında bir üye. Ailesi, kendisine yüklü bir servet bırakmış; üstelik, ailenin de tek varisi. Dolayısıyla, artık para kazanma ve bir meslek sahibi edinme gibi gereksinimleri yok. “Soylu, varlıklı, zarif, yakışıklı ve üstelik herhangi bir hırsı olmayan genç bir erkek” , “Tüm doyumlara sahip.” “Nerdeyse yüm isteklerinin yerine geldiği dönemi yaşıyor.” Böyle bir kişinin de, artık yeryüzünde yitireceği hiçbir şey yoktur. Ama gerçekten öyle mi acaba? Stefan Zweig’ın yine “insan tutkuları”nın yoğun çoşkusunu hissettirdiği kitaplarından.
Dili sade ve anlaşılır. Okurken akıp gidiyor adeta. Olağanüstü bir gecede Bir solukta okunacaklardan.