·80 syf.····Okunma: 09 Eylül 2016 05:00 Mükemmel bir kitaptı. Zweig gittikçe en sevdiğim yazar olmaya başlıyor. Üslubu mükemmel, betimlemeler harika. Bu kadar akıcı olup edebi açıdan bu kadar doyuran başka bir yazar, ben daha okumadım. Korku'yu okurken gerçekten bu duyguyu kendinizinmişcesine hissediyorsunuz. Bir de kitabı okurken bu film olmalıydı dedim. Hem de bir Hitchcock filmi olmalıydı. Okurken Bayan Irene Wagner'i istemsizce Dial M for Murder filmindeki haliyle Grace Kelly olarak hayal ettim. Filmin konusu da kitabın konusuna benzer aslında. Daha popüler olmasına rağmen, Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'ndan daha güzel ve etkileyiciydi bence.