·90 syf.····Okunma: 01 Ocak 2021 16:55 Mustafa Kutlu'nun okuduğum ikinci kitabı. Kitabın yarısına kadar pek bir şey anlamadım açıkçası. Sonlara doğru geldikçe kafamda bazı şeyler oturdurmaya başladı. İncelemeleri incelediğimde ise daha iyi anladım. Kitap gerçekten derin anlamlar içeriyor. Alegorik bir anlatımı var. İnsanı düşündürüyor. Kitap lunaparkta başlayıp lunaparkta bitiyor ama çıkışı olmayan lunapark... Bizi içine çeken o renkli ışıklar, çarpışan arabalar, hepsi aynı yöne doğru giden insan grupları...
Velhasıl dünya bizi içine çekiyor, bu böyledir.