ada

@annsae
10/10
·168 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2021 22:55
Çok severek okuduğum bir kitap oldu. Kitabımızda 3 ana karakter var; Işık, Mert ve Doğan. Doğan doğuştan görme engelli, Mert geçirdiği hastalık sonucu görme engelli, Işık ise şu anki bizlerin olduğu durumda; görüyor ama görmüyor. Güzelliklerin ve kendisinin farkında değil. Kitap çok güzel, çok sadeydi. Her yaştan insanın okuyabileceği ve okuması gereken bir kitap bence. Her ne kadar kitaptaki iki karakter görme engelli olsa da kitabın içinde dram yok, acıma yok. Olması gerektiği gibi. Kitap uzun zamandır kitaplığımda duruyordu ve bu kadar beklettiğim için çok üzgünüm. Eğer kitaplığınızda varsa veya almayı düşünüyorsanız kesinlikle alın, okuyun. Düşünmenize gerek yok.
Parmak UçlarıSeran Demiral · Tudem Eğitim Hizmetleri · 2014265 okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.