Puan vermedi·256 syf.··Beğendi
· Gerçekten içimizde bir şeytan var mıydı? Yoksa biz kendi kendimizin şeytani mı olmuştuk hatalarimizla yüzleşmekten koşar adım kaçışımız ve kararsızlığımızla kendimize yüz sille olarak indirmemiz gereken tokadı yine içimizde oluşturduğumuz şeytana atan insanlar miydik? Kitap toplum baskının oluşturduğu düşünce yapısını eleştirirken birçok insani duyguya beraberinde yer veriyor. Olay örgüsünde ki giriş kısmının biraz sıkıcı olduğunu itiraf edebilirim fakat kitabın son sayfasına gelince neden bu kadar geç kalmışım diye kendimi sorgulamadım değil birbirine zıt hayatların aşk için neleri göze aldığını ama yine aşkın sadakatin, fedakarlığın, inceliğin barınmadığı yerde yaşamadığını gözlemledim. Üstelik aradaki bağ kendi irademizin üstünde olsa bile..