·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ocak 2021 14:28 kitap bir öykü kitabı ama hikayeler her zaman iç içe gidiyor. başlarda biraz mitoloji görüyoruz, daha sonra otobiyografiye dönüşüyor. sonra yazar başkalarından satın aldığı hikayeleri ekliyor ve en sonunda yaşlılıkla ilgili düşünceleriyle kitap bitiyor.
hikaye kitabı okumayı seviyorum, beni yaşlılıkla ilgili kısım hariç hiç sıkmadı. bulgaristandaki çocukluğunu okumak oldukça eğlenceliydi. dedesinin ve babasının hikayeleri de zevkliydi. kurgusu güzeldi, konular karışık olmasına rağmen okuyucu kitapta kaybolmuyor. diğer kitabını okumayı düşünüyorum.