·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ocak 2021 23:44 Okurken " Demek böyle yapmak gerek, evet haklı." diyerek kafa salladığım bir kitaptı. Sayfaları dikkatlice okuyup, ileride bu kitabı elime aldığımda tekrar tekrar hatırlamam gereken yerlerin altlarını çizdim. Yazarın diğer kitaplarını da okudum. İleride bir eğitimci olmak isteyen benim için yol gösterici örnekler ile zengin bir kitaptı. Yazarın üslubu sohbet havasında. Hem kızı (Umay) da bana çok şey öğretti.