Her kelimesini hayranlıkla okuduğum muhteşem bir eser. Bir kitap insanın hayatına en fazla ne kadar dokunabilirse o kadar dokunuyor. Ele aldığı her konuda okuyucuyu bence oldukça çarpıyor çünkü ne kadar bakabildiğimizi düşündükçe o kadar bakmayı bilmediğimizi görüyoruz. Düşüncelerimizin, bakış açımızın zıtlıklarını gösteriyor ve ne kadar düz baktığımızı farkettiriyor. Anlatımı su gibi akıcı. Çok etkilendim, çok sevdim. Okuduğumdan itibaren fırsat buldukça herkese tavsiye ettiğim bir kitap.