Puan vermedi·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ocak 2021 19:49 Zweig kitaplarından önceden okuduğum kitaplardan biriydi “Korku”.Bu sefer okuduğumda daha bi kitaba verebildiğim için kendimi sanırım,daha fazla keyif aldım,tadına vardım.Sonunu hiç beklemediğim şekilde vermesi enfesti ve her zamanki gibi ruh analizleri mükemmeldi.Olay örgüsü harika.Nasıl bir gözlem yeteneği vardı muazzam! Anlatılmaz okunur ancak.
Her kitabında beni şaşırtan tek tarafı ruh halini bu kadar iyi okuyabilen bir yazarın hayatına son vermesi...İnanılmaz geliyor!Halbuki öğrendikleriyle hayata daha çok tutunmasını,hayatı anlamasını beklerdim.Zeka olağanüstü çünkü...
2021’in ilk kitabı oldu.
Bu 1k uygulamasının en kötü özelliği yeni okuduğun kitabı bugüne kaydederken geçmiş yıllardaki kaydı silmesi...