Bir şeylerin farkına varmak için başlanması gereken doğru bir nokta olduğunu düşünüyorum. Bazı kısımlarda dil ağır olsa da genele baktığımda,beni doyurmayı başardı .Okumanızı şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar.Bu arada küçük bir dipnot internetten okumak yerine bence kitaba dokunarak okumalısınız ben en kısa sürede temin edip kitaplığıma ekleyeceğim.Bu konuda ufak bi pişmanlık yaşadım bilgilerinize