Cemal Süreya demiş ki;
Uzaktan sevmediyseniz birini, hiç sevdim demeyin.
1000Kitap
··3 alıntı·
2.211 Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli" diye boşuna dememişlerdir elbette. 😊
Bunun guzelligi güzelde insan mum gibi eriyor sadece yazık oluyor o kadar başkası ötesi yok
Uzaktan sevmek cidden çok zor
1K dan mı Cemal😄
:dd Cemal Süreyaya sordum sjlskdls
😅😅👍🏻
Uzaktan sevmek zor, gözden uzak olan gönülden de uzak oluyor.ilk başlarda zor olmuyor zamanla bir bakmışsın her iki tarafta da duygular değişiyor
#100044883 seviyorum ama aslında uzağımda değil...
Reklam
mesafeleri göze alarak başlamalıyız işe