Ersin Yaman
@ErsinYamaan
Takip Et
Cemal Süreya demiş ki;
Uzaktan sevmediyseniz birini, hiç sevdim demeyin.
1000Kitap
1543 beğeni
·
38 paylaşım
·
3 alıntı
·
2.211 Gösterim
9 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Nazan Işık Alp
"Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli" diye boşuna dememişlerdir elbette. 😊
14
Temet Nosce !!!
Bunun guzelligi güzelde insan mum gibi eriyor sadece yazık oluyor o kadar başkası ötesi yok
5
Gizle
shadow chaser
Uzaktan sevmek cidden çok zor
5
1 yanıtı göster
DostaViski
1K dan mı Cemal😄
7
DostaViski
:dd Cemal Süreyaya sordum sjlskdls
2
DostaViski
😅😅👍🏻
1
Gizle
Ayşe Okşan Üçgöz
Uzaktan sevmek zor, gözden uzak olan gönülden de uzak oluyor.ilk başlarda zor olmuyor zamanla bir bakmışsın her iki tarafta da duygular değişiyor
1
Efe
#100044883
seviyorum ama aslında uzağımda değil...
4
Reklam
büşra kuzu
mesafeleri göze alarak başlamalıyız işe
6
İleri