Sena

@Snerd
Puan vermedi·400 syf.··
2021 1. kitabı
Sevginin iyileştiriciliğine ve gücüne daima inanan biri olarak bu kitabı okumaktan çok zevk aldım ve mutlu oldum. Psikanaliz üzerine okumayı sevenler için güzel ve oldukça akıcı bir kitap. Sevgisiz büyümüş Ala'nın hikayesini okurken acısını kalbimde hissedip keşke yanımda olsa da sıkı sıkı sarılsam dediğim anlar oldu. Kitabı okurken insandaki sevilme, kabul görme, anlaşılma isteğini ve iletişimin insan hayatındaki önemini bir kez daha görmüş, idrak etmiş oldum. Sevgisiz büyümüş biri, karşısındaki insana sevgi de veremiyor belki de nasıl seveceğini ya da vereceğini bilemiyor. Bu eser ile bunları fazlaca sorguladığım bir okuma süreci oldu. İnsana dair birçok konuda fikir edinmek, empati kurabilmek adına ders niteliğinde bir kitap. Yazımı sonlandırırken çok sevdiğim bir cümleyi alıntılamak istiyorum. "Ağzına kadar duygu dolu bir küp gibidir insan. Sevdikçe, sevildikçe kabına sığmaz,rengarenk, pırıl pırıl olur.." O halde çokça sevmeye, sevdiğini dolu dolu dile getirmeye, ışıldamaya devam! Ben inanıyorum ki bu hayatta çok sevmek her zaman kazanacak. İyi okumalar dilerim.
Hayata DönGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 202014bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.