·112 syf.····Okunma: 01 Ocak 2021 07:23 Uzun zamandır Ms. Marvel okumuyordum ve gerçekten özlemişim. Hikaye Asgard'ta Loki yine Thor ve babasını sinirlendirmişken başlıyor ve açıkçası Asgard'ı da özlediğimi fark ettim. Loki ve Ms. Marvel karşılaşması ve kavgası çok sevimliydi. İlerde Kamala'yı Shield veya Avengers ekibiyle görmeyi umuyorum. Ms. Marvel hala kimin kötü kimin iyi olacağını ayırt edemiyor ve yanlış seçimlerle başını belaya sokmayı başarıyor. Hikaye yine oldukça keyifli ve sürükleyiciydi. Ms. Marvel'ı okumanızı kesinlikle tavsiye ederim her yaştan insanın okuyabileceği kadar masum bir seri.