Puan vermedi·320 syf.··Beğendi
· Her elime aldığımda iki üç sayfa okuduktan sonra sarmıyor diyip kitabı yarım bırakıyordum ama bir gün kesin okuyacağım dediğimde kitap bitince neden daha önce okumadım ki dedim. Niyazi Mısri ' nin hayat hikayesini konu alan eserin anlatış tarzı takdire şayan güzellikte ve akıcılıkta. Eserin içinde Allah sevgisinden tutun dostluğa, aileye kadar bir çok konu ele alınmış . Eserin ana konusu Allah yolunu bulma,vazgeçmeme, Niyazi Mısri'nin o yolda ilerleme çabasın ve macerası oldugundan mütevellit daha bir etkili oluyor. Mutlaka okunması gerektiğini düşünüyorum. Iyi okumalar ))