·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ocak 2021 14:53 Kişisel gelişim kitaplarını pek okumam ama bir Japon yaşam tarzı hayranı olarak bu kitabı okumalıydım. Kesinlikle çok sevdim. Özellikle yeni yılda herkesin okuması gerektiği bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kitabı okuyunca ikigaimi uzun süre önce bulduğumu farkettim. Sizde okuyun ve ikigainizi bulun. Şiddetle tavsiye ederim.