·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ocak 2021 18:19 Kazım Karabekir " İttihat ve Terakki Cemiyeti" adlı eserinde Abdülhamid Han'a karşı olmasının sebebini şöyle anlatıyor. ' Gazeteler İttihat ve Terakki Cemiyeti'nin vasıta-i neşriyatı klişesini ( bildiri ) taşıyor. Okudukça neler öğreniyordum . Milletin fedakar ve münevver gençleri çöllere sürülüyormuş , boğuluyormuş , denize atılıyormuş....
Nitekim İttihat ve Terakki başa geçtikten sonra bir bildiri yayınlıyor. Çocuğu kaybolan , öldürülen kim varsa gelsin artık , Abdülhamid yok başa biz geçtik çocuklarınızı bulacağız diyorlar ama kimse gelmiyor.
HEYET III HARİKA