·256 syf.····Okunma: 03 Ocak 2022 00:00 Kitap biter bitmez yorumlarımı yazdım. Çünkü kitabın damağımda ve dimağımda bıraktığı o eşsiz tat kaybolmadan, bu anı doyasıya yaşamak istedim.
Daha çok gençlerin tercihi olan bir kitap olsa da her yaştan insanın bir solukta okuyacağı bir eser olma özelliği taşıyor. Yazar duyguları o kadar berrak aktarıyor ki sanki Melody'yi yillardır tanıyor ve bütün hissettiklerini beraber hissediyorsunuz. Duygu degisimleri o kadar ustaca yapılmış ve bir anda alt üst olmanız çok olası...
Bana göre herkesin mutlaka okuması gereken kitaplardan birisi. Ben kesinlikle tavsiye ediyorum