Kitap bütün klişelerden uzak ve ilginçti. Bir MBTI delisi olarak bu kitabın konusunu görür görmez kitabı aldım ve okudum. Ana kız karakterimiz de, erkek karakterimiz de ve yan karakterler bile zeki ve uyanık karakterlerdi. Bu kitabı okumak diğer genç-yetişkin kitaplarını okumaktan çok ama çok farklı hissettirdi. Nihan’ı (esas kızı) kendime acayip benzettim ve bunun sebebi de özenme değildi çünkü MBTI kişiliklerimiz hemen hemen aynıydı. Kitabın kötü tek yanı ise Nihan karakterinin genel olarak INTJ streotipleri baz alınarak yapılmış olmasıydı. İlk defa kendim gibi düşünen bir kadın karakter gördüm ve bolca kere kişiliğimle gurur duyup kimi zaman ise biraz kişiliğimin zayıflıklarını gördüm. İnanılmaz akıcı ve hayatın içinden bir kitaptı. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim.