5/10
·211 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2021 14:27
Yılın ilk kitabı biterr... #okudumbitti Mustafa Kutlu'nun, Mavi Kuş eserini yılın ilk kitabı olarak özellikle seçtim. Onun eserlerini dinlendirici niyetine okuyorum genelde. Bu eser de yanıltmadı. Hangi eserini okudumsa 'İşte Anadolu' dedirtiyor. Anlatım tarzı çocukluğumuzda, büyüklerimizden dinlediğimiz hikâyelerdeki huzuru yansıtıyor. Bizden bir şeyler anlatıyor bize, özellikle de eskilerdeki bizden, insanlıktan bir şeyler... Kutlu'nun anlatım tarzını hikâyelerine göre basit bulan ufak bir kitle olabilir şahsen ben katılmıyorum. Bazen görebiliyoruz ki çok süslü ya da ağır dili olan yazarlar ne yazık ki ortaya başarılı bir hikâye çıkaramıyor. Bu hikâyedeki tek kusur sonunu içerik ile çok bağdaştıramadım. Şaşırtıcı olmuş. Evet. Ama sonun içeriğinde bir şey eksikti ya da sanki iki cümlelik bir şey daha eklense - cümle olarak- eksiklik tamamlanacak gibiydi. Genel olarak ben yine çok güzel bir Anadolu hikâyesi okudum sonu hakkındaki yorumu size bırakıyorum. Keyifli Okumalar Dilerim. Kitapla Kalın. #Kitaptanalıntı Bizim sevmediğimiz kimse yoktur. Belki gönlümüze biraz serin gelenler vardır. Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında. Ya hatırlamak!.. Evet, o da var. Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutup kâh hatırlayarak.. Hiç kimse dışarıdan görüldüğü gibi değildir ve bir insanı tanımak yıllar alır.
Mavi KuşMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 201114,9bin okunma
·
56 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.