Paulo Coelho'dan okuduğum ilk kitap Simyacı. Çok merak ederek aldığım severek, heyecanla ve istekle başladığım bu kitapta yazarın anlatımı, olayların kurgusu, karakterler bir solukta okunacak türde bir kitap olmasına rağmen aslında sindirerek hissederek ve anlayarak okunması gereken bir kitap.
Santiago yaşadığı yerdeki diğer çobanlar gibi basit bir hayat yerine dünyayı keşfetmek ve dolaşmak ister.
İspanyadan Mısıra uzanan bu hikayede kendi kişisel menkıbesini arayan Santiago sonunda hazinesine nasıl ulaşıyor ? İyi okumalar