Gündüzleri iyi bir doktor olarak bilinip çalışırken geceleri içinini nefrete bürünmüş halde yaşayan Dr. Jekyll ile Bay Hyde'nin hikayesi. Bay Hydenin kötü olmasına rağmen yazarın onun çektiği acıları ve psikolojik kaygılarını ince bir şekilde kitaba işleyerek bize aktarması harikaydı. Mükemmel bir klasik mutlaka okunmalı