·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2021 00:58 Gerçekten öyle güzel ve içtenlikle yazılmış ki insanı kendine çekiyor . Çok akıcı bir kitap herkese tavsiyem . Bu kitabı bana tavsiye ettiklerinde okuma isteğim çok yoktu ama sonra biraz inceledim ve kesinlikle okumam gerektiğinin farkına vardım . HER ZAMAN OKUMAYA DEVAM