Sahi mahremiyet neydi!¿
Belki de [hatta hakikatte] (Ki medya ve sanal alem ile mahremiyet oldukça yerlerde ama bu başka bi konu) Okumak ile yol alsak bile Bizi okuduklarımızın içeriği ile sömürdüler Ve asimile ettiler . Edebiyat dediler Özgürlük dediler Ve daha neler demediler . Kabûl, ben artniyetli olabilirim ama Bu noktada beni buna itecek nedenleri de onlar sundular Ve sonra da ilk önce beni öne sürüp, suçladılar . Bilmiyorum ... Biz, özümüzü kaybettik biliyorum. Ama uyanmak için hâlâ zamanımız var.
··
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.