·448 syf.····Okunma: 04 Ocak 2021 02:05 Bütün kitabı Feride ile birlikte yaşadım adeta. Onunla güldüm,onunla ağladım,onunla kızdım.. Kâmran’a da en az onun kadar sevgi dolu ve en az onun kadar kadar nefretle bitirdim. (Çalıkuşu’m,senin naif yüreğin hep var olsun;hep böyle güzel,şirin, başına buyruk ol. :))
Kitaba dair tek olumsuz düşüncem bu aşkı daha güzel ve daha fazla görememiş olmam. Yine özler,yine okurum.