Herkese merhabalar Sizlere çok güzel bir #şiir kitabı ile geldim.
Yazarımızın ilk kitabını da severek okumuştum.
İlk kitap ismi de en az bunun kadar dikkat çekiciydi.
İsim konusunda yazarımız yaratıcı
Ben şiir kitaplarında her zaman #alıntı yapmayı tercih ediyorum.
Bu kitapta da sizler için alıntı bırakıyorum...
ANNE SEVGİLİM
Ütopyamda güneş güzelliğin
Ruhum İsa'nın çarmıhında
Sesinin fotoğrafını çektim
Dünya sevgi kıtlığı çekiyor sevgilim
Yine de yüzünü asma
Aşka inancım yok taşla kalbimi
Fazla kırıldın biliyorum
Kazma dönüyor beynimde
Seni gömecek hiçbir yer bulamıyorum
Anne sevgilim
Dinle sevgilim
Pencerem perdesiz
Kirpiğim ıslak
Kalbim dımdızlak
Gitme sevgilim
"Annem beni minik balığım diye severdi. " dedi "çocuk"
Annene ne oldu demeye korktum...
Denizler ölür mü hiç?
Bütün sesleri duydum yaşadım, biliyorum
Senin sesin gece...
Hiç herhangi biri ollmadın hala duyuyorum seni...
Seninle hep uyumak isteyeceğim...
Seve seve...