·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Nisan 2016 00:00 sol ayağım harika bir kitap! Anlatımı akışı çok güzel sürükleyici bir eser... Çocugun sadece sol ayağıyla kendine inanıp roman yazması o isteği şevkinin bitmemesi ve en önemlisi kendine inanması hep bir umudunun olması muazzam bir şey...