·220 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Aralık 2019 21:28 Dili ve konusu açısından çok sade bir roman. En başından itibaren anlamakta zorluk çekmiyorsunuz. Fakat roman climax noktasından sonra oldukça tekrara düşüyor , bu da biraz sıkıcı olabiliyor. O dönemin Fransa'sı hakkında genel bir bilgiye sahip olmak için okunabilir.