·355 syf.····Okunma: 04 Ocak 2021 23:04 Kitabın girişi çok iyiydi. Dedim ki "Aha çokkk iyi bir Tarihi romantik bir roman okuyorum"...
Yok kardesim yokk ne karakterlerin ne olduğu belli ne yan karakterler ne bolum geçisleri.. hepsi havada... Yazarımızin tarzı bu değildir umarım.. Çeviri kotüdür inşallah diye umuyorum..
Oysa kitabın girişi beni çok heyecanlandirmıştı..
Yoklukta gider tarzı bir kitap..