·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2021 03:20 Kitaba ikinci kez başlayaşım. İlkinde biraz ön yargıya kapılıp savaş hikayesi diye devam edemiştim ama ikinci başlayışımda defalarca ağladım. Hasan'ı Emir'e olan o mutlak bağlılığı inanılmaz. Çok güzel bir kitap. Anlatılmaz okunur.