·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ocak 2021 22:27 Cengiz Aytmatov'un okuduğum ilk romanı ve sanırım son olmayacak. Bu kitabı okuduktan sonra bunca yıldır neden bu yazarın bir kitabını bile okumadım diye kendimi eleştirdim. Öyle bir kitap ki belirli bir sayfadan sonra sizi içine çekiyor. Sanki o romanın karakterlerinden biri oluyorsunuz. Onların köylerinde çektiği dertlere siz de tanık oluyorsunuz. Herkese tavsiye ederim...