·112 syf.····Okunma: 05 Ocak 2021 11:11 peyami safa'nın okuduğum ilk kitabıydı ve yazara başlamak için çok iyi bir kitap olduğunu düşünüyorum. tek bir cümlesi bile boş değildi ve okurken sürekli durup yazmak sinirimi bozmasaydı her cümlesini tek tek alıntılardım. dönemin siyasetiyle ilgili olan bölümü ayrıca sevdim ve günümüzle bağdaştırabiliyor olduğum gerçeğine biraz üzüldüm. yazar acıyı, özellikle fiziksel acıyı öyle kuvvetli betimlemişti ki okurken en az on kere sağlıklı olduğuma şükrettim. okunması gereken kitaplardan olduğunu düşünüyorum.