Teknoloji
8/10
·40 syf.··
2021 2. kitabı
Teknoloji yarar ve zararları vardır. Mesela yararı olarak bir yerden bir yere gitmek için navigasyonu kullanırız. Zararı ise teknolojinin insanları tembel olmasını sağlar. Yani bir fabrikada insanlar yerine robotlar çalışması gibidir. insan mı yoksa robotlar mı daha çalışkandır? Tabi ki robotlar daha çalışkandır. Robotlar insanların hafızasının bir altındadır. Yani robotlar bir kodlama türüyle çalışır. Yani fabrikadaki robotlar araba, buzdolabı, telefon, televizyon gibi eşya ve araçların yapımında robotlar kodlanır. Mesela bir robot arabanın parçalarını koyar diğeri ise o parçaları boyar gibi. robotlar günümüzde kullanılmaktadır. Teknoloji çok gelişmiştir. İnsanlar haberleri teknolojik araçlardan öğrenirler. ( Telefon, televizyon, bilgisayar gibi) Teknoloji çocuklara bilgisayar oyunlarını oynatabilmiştir ancak dışarda oynamak daha güzeldir. Arkadaşlarınla da bilgisayar oyunu oynayabilirsin ancak dışarda arkadaşlarınla oynamak daha güzel olur. Teknolojinin bir diğer yararı da ödev için araştırma yapabilir ve o ödevi kısa yoldan da öğretmenlerine atabilirsin. teknolojinin bir diğer yararı da otobüsler ve metrolar arabalar uçaklar gibi ulaşım yollarında kullanılır.
1000Kitap
Makineler ve İnsanlarBrigitte Labbé · Günışığı Kitaplığı Yayınları · 202191 okunma
··
49 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İncelemeni okurken sık sık gülümsedim, çok hoş olmuş Yusuf :) özellikle de “İnsan mı yoksa robotlar mı daha çalışkandır? Tabii ki robotlar daha çalışkandır” kısmında :) Sana katılıyorum ama çalışkanlık bir erdemdir (erdem basitçe iyi davranış demek) Robotlardaki bu çalışkanlık erdem değil de senin de dediğin gibi kodlamadır, yani o öyle olsun diye yapılmıştır. Örneğin bir vidayı koymasalar çalışkan oluşu hop düşer. Teknolojiyi çalışkan olsun diye icat eden insanın, kendisi tembel oluyor demişsin bir nevi, çok haklı bir çıkarım, zaten teknolojinin en büyük zararı da tembelleştirmesi değil mi bizi? Tüm zararları oradan geliyor bize. İncelemen hem sorgulayıcı hem akıcı olmuş, kalemine, sorgulamana sağlık çok beğendim, diğer serilerini de incelemeni gerçekten heyecanla bekliyorum 🌿 🤖:)
Yusuf
Gönderi Sahibi
teşekkürler abla
Hiçbir zararı yok muymuş ya bu teknolojinin? İncelemenin başında var demişsin ama pek bahsetmemişsin, merak ettik
Yusuf
Gönderi Sahibi
teşekkürler abi
Zararlarına hiç değinmemişsin neredeyse. Ama diğer örnekler güzel. Eline sağlık :)
Yusuf
Gönderi Sahibi
teşkkürler abi
İnsan mı yoksa robotlar mı daha çalışkandır? Tabiki robotlar daha çalışkandır :Ddd
Yusuf
Gönderi Sahibi
bence insanlar teşekkürler abi