·481 syf.····Okunma: 05 Ocak 2021 17:35 İçindeki hikayeleriyle, taşıdığı düşünsellikle, birçok önemli tarihi olaya dokunuşuyla kendisini okunmaya değer kılan bir kitap olmakla birlikte edebi yönünü bir tık eksik gördüğüm fakat genelde anlamda başarılı olduğunu düşündüğüm eser. Okunması ve okutulması gerek çünkü bizim gibi sabit düşüncelere sahip insanların çoğunlukta olduğu bir ülkede insanlara birkaç farklı pencereden olayları gösterme imkanı sunuyor. Aynı zamanda evrensel olma amacı güden yazar, kitabın yurt dışında çok okunmasına bakılırsa bunu başarmış. İyi okumalar