Açıkçası kitabı yarım bıraktım. Çoğu arkadaşım severek okuduğu için ve önerdikleri için beklentim yüksekti. Ama okumaya başlayınca kitabın öyle abartılacak bir yanı olmadığını hatta aynı bir wattpad kitabı gibi olduğunu fark ettim. Benim için bir hayal kırıklığı. Eğer almayı düşünüyorsanız okunur fakat tavsiye etmem.