UNUTMAMAK?
Hayatımızın her anını unutmuyor olsaydık acaba nasıl olurdu hayat?
Anket
·
1 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hiçbir şeyi unutmuyoruz sadece alışıyoruz 😔
HAMUŞ
Gönderi Sahibi
Aslından kaba taslak olanlara alışıyoruz yanlız her detayı hatırlamıyoruz...
Ağrılı, katlanılmaz bir şey olurdu. Baş ağrısından başka bir şey olmazdı.
HAMUŞ
Gönderi Sahibi
Kim bilir belkide ...
Unutmak da allahın bize verdiği bir nimettir . Unutmama gibi bişiyin olduğunu düşünsenize.
HAMUŞ
Gönderi Sahibi
İşte aklıma geldiği için sordum 😂