7/10
·418 syf.··
Beğendi
·
2016 11. kitabı
çok güzel bir kitap. çok beğendim. yazar konuyu güzel anlatmış. çok güzel anlatmış. sonu biraz değişikti. psikolojisi değişik. Kübra da çok beğenmiş.
Beyoğlu'nun En Güzel AbisiAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201943,5bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.